1 Genel Site Ayarları Yönetimi : Sosyal Medya, İletişim Adres ,Kargo ve Stok Uyarı, Script Kodları Entegrasyon, Cari Ödeme 2 Kategori Ekleme Düzenleme Güncelleme ve Kategori Yönetimi İlişkilendirme 3 Ürün Detay, Ödeme ve Kargo Ayarları 4 Gelişmiş Ürün Yönetimi 5 Gelişmiş Seo Yönetimi 6 Sipariş Yönetimi 7 Sipariş, Kategori, Ürün ve Kullanıcı Raporları 8 Gelişmiş İçerik Yönetimi 9 Kullanıcı Yönetimi 10 Entegrasyon Yönetimi 11 Gelen Kutusu : Mesajlar, İptal ve İade Talepleri, Eft ve Havale Bildirimleri 12 Kampanya Yönetimi 13 Marka Ekleme Düzenleme ve Silme işlemleri 14 Ürün Filtreleme Özelliği ve Kriter Oluşturma 15 Varyant Ekleme Düzenleme ve Ürün seçenekleri oluşturma 16 Ürün Listeleme, Yeni Ürün Ekleme , Tekli ürün Oluşturma 17 Toplu Ürün Listeleme Excell ile Ürün Yükleme ve Toplu Ürün Güncelleme 18 Genel Ödeme Ayarları Kontrolü 19 Kargo Ayarları ve Entegrasyon Ayarları 20 Ürün Detay Sayfası Ayarları 21 İndirim Kuponu Oluşturma 22 E-Bülten Kayıtları Oluşturma, İçe Aktarma ve Dışa Aktarma 23 Toplu E-Posta Gönderme Mailing İşlemleri 24 Kullanıcı Rolü Değiştirme / Bayi Tanımlama / Yönetici Atama 25 B2B Bayi Oluşturma / Düzenleme / Bayi Rolü tanımlama 26 Banner Ekleme Düzenleme ve Silme işlemleri 27 Blog Haber Makale Bilgi İçeriği Ekleme Düzenleme silme 28 Sayfa Ekleme ve Düzenleme İşlemleri 29 Slayt Ekleme Düzenleme ve Silme İşlemleri 30 Havale/Eft ve IBAN Ekleme 31 Menü Yönetimi Ana Menü ve Alt Menü Yönetimleri 32 Kullanıcı İşlem Takibi Log sistemi 33 Paraşüt Muhasebe Entegrasyonu 34 Bizimhesap Muhasebe Entegrasyonu 35 Sanalpos Entegrasyon Ayarları 36 Paytr SanalPos Entegrasyonu Nasıl Yapılır ? 37 iyzico SanalPos Entegrasyonu Nasıl Yapılır ?
Sipariş, Kategori, Ürün ve Kullanıcı Raporları
Sipariş, Kategori, Ürün ve Kullanıcı Raporları

Sipariş, Kategori, Ürün ve Kullanıcı Raporları

Sipariş Raporları Nasıl Alınır ?

  1.  Sol Menu > Raporlar > Sipariş Raporlarına tıklayın.
  2. Sipariş raporlarında almak istediğiniz seçeneklerini fitreleyin.
  3. Sipariş durumları :Beklemede, Onaylandı, İptal Edildi, Reddedildi, Kargolandı, Teslim edildi, Tamamlandı, Gecikti.
  4. Ödeme Türü : Kredi Kartı,  Eft/Havale, Kapıda Ödeme.
  5. Üyelik Durumu : Üyeler, Üyeliksiz Alışveriş.
  6. Tarih Seçimi : Günlük, Haftalık, Aylık ve Yıllık olarak alacağınız filtreleme aralığını seçin.
  7. Filtrele butonuna tıklayın.
  8. Çıktı almak istiyorsanız yazdır butonuna tıklayın.

Örnek :

Sipariş Raporları

Ürün Şatış Raporları Nasıl Alınır ?

  1.  Sol Menu > Raporlar > Ürün Raporlarına tıklayın.
  2. Ürün raporlarında almak istediğiniz seçeneklerini filtreleyin.
  3. Satış Türü: En çok satılan, En az satılan.
  4. Tarih Seçimi : Günlük, Haftalık, Aylık ve Yıllık olarak alacağınız filtreleme aralığını seçin.
  5. Filtrele butonuna tıklayın.
  6. Çıktı almak istiyorsanız yazdır butonuna tıklayın.

Örnek : 

Urun satış raporları

Kategori Raporları Nasıl Alınır ?

  1.  Sol Menu > Raporlar > Kategori Raporlarına tıklayın.
  2. Kategori raporlarında almak istediğiniz seçeneklerini filtreleyin.
  3. Satış Türü: En çok satılan , En az satılan.
  4. Tarih Seçimi : Günlük, Haftalık, Aylık ve Yıllık olarak alacağınız filtreleme aralığını seçin.
  5. Filtrele butonuna tıklayın.
  6. Çıktı almak istiyorsanız yazdır butonuna tıklayın.

Örnek : 

Kategori Raporları

Kullanıcı Raporları Nasıl Alınır ?

  1.  Sol Menu > Raporlar > Kullanıcı Raporlarına tıklayın.
  2. Tarih Seçimi : Günlük, Haftalık, Aylık ve Yıllık olarak alacağınız filtreleme aralığını seçin.
  3. Filtrele butonuna tıklayın.
  4. Çıktı almak istiyorsanız yazdır butonuna tıklayın.

Örnek : 

User Raporlar