1 Genel Site Ayarları Yönetimi : Sosyal Medya, İletişim Adres ,Kargo ve Stok Uyarı, Script Kodları Entegrasyon, Cari Ödeme 2 Kategori Ekleme Düzenleme Güncelleme ve Kategori Yönetimi İlişkilendirme 3 Ürün Detay, Ödeme ve Kargo Ayarları 4 Gelişmiş Ürün Yönetimi 5 Gelişmiş Seo Yönetimi 6 Sipariş Yönetimi 7 Sipariş, Kategori, Ürün ve Kullanıcı Raporları 8 Gelişmiş İçerik Yönetimi 9 Kullanıcı Yönetimi 10 Entegrasyon Yönetimi 11 Gelen Kutusu : Mesajlar, İptal ve İade Talepleri, Eft ve Havale Bildirimleri 12 Kampanya Yönetimi 13 Marka Ekleme Düzenleme ve Silme işlemleri 14 Ürün Filtreleme Özelliği ve Kriter Oluşturma 15 Varyant Ekleme Düzenleme ve Ürün seçenekleri oluşturma 16 Ürün Listeleme, Yeni Ürün Ekleme , Tekli ürün Oluşturma 17 Toplu Ürün Listeleme Excell ile Ürün Yükleme ve Toplu Ürün Güncelleme 18 Genel Ödeme Ayarları Kontrolü 19 Kargo Ayarları ve Entegrasyon Ayarları 20 Ürün Detay Sayfası Ayarları 21 İndirim Kuponu Oluşturma 22 E-Bülten Kayıtları Oluşturma, İçe Aktarma ve Dışa Aktarma 23 Toplu E-Posta Gönderme Mailing İşlemleri 24 Kullanıcı Rolü Değiştirme / Bayi Tanımlama / Yönetici Atama 25 B2B Bayi Oluşturma / Düzenleme / Bayi Rolü tanımlama 26 Banner Ekleme Düzenleme ve Silme işlemleri 27 Blog Haber Makale Bilgi İçeriği Ekleme Düzenleme silme 28 Sayfa Ekleme ve Düzenleme İşlemleri 29 Slayt Ekleme Düzenleme ve Silme İşlemleri 30 Havale/Eft ve IBAN Ekleme 31 Menü Yönetimi Ana Menü ve Alt Menü Yönetimleri 32 Kullanıcı İşlem Takibi Log sistemi 33 Paraşüt Muhasebe Entegrasyonu 34 Bizimhesap Muhasebe Entegrasyonu 35 Sanalpos Entegrasyon Ayarları 36 Paytr SanalPos Entegrasyonu Nasıl Yapılır ? 37 iyzico SanalPos Entegrasyonu Nasıl Yapılır ?
Sipariş Yönetimi
Sipariş Yönetimi

Sipariş Yönetimi

Sol Menu > Siparişler > İlgili Sipariş seçenekleri:

  • Tüm Siparişler : Yeni, Onaylanan, İptal edilen, Reddedilen, Kargolanan, Teslim Edilen, Tamamlanan ve Vazgeçilen siparişleri gösterir.
  • Yeni Siparişler :  Yeni gelen siparişleri gösterir.
  • Onaylanan : Sipariş durumu yönetici tarafından onaylanmış siparileri gösterir.
  • Kargolananlar : Yönetici tarafından sipariş durumunu kargolandı olarak işaretlenen siparişleri gösterir.
  • Teslim Edilenler: Teslimat müşterilere ulaştırılmış siparişleri gösterir.
  • Tamamlanmış: Ürün müşteriye ulaşmış siparişle alakalı herhangi bir sorun olmayan siparişleri gösterir.
  • İade Edilenler : Müşteri tarafından iade talebi gönderilmiş yönetici tarafından iade talebi onaylanmış siparişleri gösterir.
  • İptal Edilenler: Müşteri tarafından iptal talebi gönderilmiş yönetici tarafından iptal talebi onaylanmış siparişleri gösterir.
  • Reddedilenler: Yönetici tarafından reddedilen siparişleri gösterir.
  • Tamamlanmamış Siparişler: Sepet adımlarında müşteri bilgileri yarıda kalmış veya vazgeçilen siparişleri gösterir.

Sipariş Durumu Nasıl Değiştirilir ?

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Sipariş Durumu seçenekleri'nden ilgili durumu seçin.
  • Düzenle butonuna tıklayın.

Örnek : 

Sipariş Durumu Değiştirme

Sipariş Ürün Bilgileri:

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Ürün Bilgileri kolanlarından ürünün adı, ürün görseli, ürünün birim fiyatı, ürün adeti, ürün durum bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Örnek : 

Sipariş Ürün Bilgisi

Sipariş Detay Bilgileri:

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Sipariş detayı kolanlarından sipariş kodu, müşteri, indirim oranı, kargo tutarı, sipariş tutarı, indirimsiz saf tutar, ödeme türü, işlem durumu, ödeme durumu, tarih bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Örnek:

Sipariş Detayı

Teslimat ve Fatura Adresi Bilgileri

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Teslimat ve Fatura bilgileri kolonlarından ad ve soyad, e-posta, sehir, ilçe, adres, zip kodu, telefon, adres başlığı, şirket adı , şirket oda no, şirket vergi no bilgilerini görüntüleyebilirsiniz.

Örnek :

Teslimat ve Fatura Adres bilgisi

Sipariş Notu :

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Sipariş notu bilgisi uyarı olarak gösterilmektedir.

Örnek : 

Sipariş Bilgi notu

Sipariş  Sistem Bildirisi :

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Sistem tarafından uyarı olarak gösterilmektedir.

Örnek : 

Sipariş Detay Sistem notları

Kargo Fişi Yazdırma :

  • Sol menu > Siparişler > Tüm Siparişler > ilgili sipariş arayın > Sipariş detayı'na tıklayın.
  • Kargo Fişi Yazdır butonuna tıklayın.

Örnek:

Kargo fişi yazdırma